DataTables warning: table id=DataTables_Table_0 - Invalid JSON response (itgenpwf002)

Goedemiddag,

Bij het openen van de cloudomgeving van Invantive, krijg ik direct onderstaande foutmelding:

De stappen op de website in bovenstaande afbeelding heb ik gevolgd tot punt 3, aangezien er geen request in de lijst stond van DataTables.

In de cloudomgeving zie ik verder niet meer mijn databases en heb ik dus ook niet de mogelijkheid om de autorisatie van mijn datacontainers te vernieuwen (wat wordt aangegeven in Bridge Online).
Het probleem lijkt zaterdag te zijn ontstaan.
De laatste wijziging die ik heb gemaakt in de cloudomgeving was het verlagen van de cache op vrijdag. Deze verlaging was overigens niet tot de ondergrens.

Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

De itgenpwf002 hangt samen met de storing die momenteel optreedt. Meer informatie hierover is te vinden op Storing Invantive Cloud - blijft hangen op aanmelden en via https://status.invantive.com.

1 like

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.