Exact Online: OData: Request failed: The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a receive

Voor een tweetal ondernemingen maken wij gebruik van de Exact Online connectie. Sinds afgelopen vrijdag blijkt het echter onmogelijk om de data te vernieuwen. Zowel in Power BI Desktop als Power BI Services blijft de software draaien.

In Power BI Services krijgen wij de volgende melding:

OData:
Request failed:
The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a receive

In Desktop de volgende:

Information:
Preview refresh was canceled.
If you have disabled the downloading of data previews in the background, this is expected since only one preview will be allowed to refresh at a given time.
This has no impact on your loaded data.
To see the result of this query, please manually refresh the preview in the Power Query Editor.

Via de mail krijgen wij nu steeds de volgende mail:

Te veel opeenvolgende ongeldige aanmeldpogingen voor gebruiker X

Wij zijn er zeker van dat wij wel de juiste inloggevens hanteren.

Is het mogelijk om een schermafdruk van het gefaalde verzoek van deze gebruiker in Bridge Online Monitoring toe te voegen, inclusief request in titel, tabelnaam, bericht code en pad?

Ik krijg inmiddels een andere melding, namelijk: ‘The credentials provided for the OData source are invalid. (Source at https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4.)’. Het vreemde is dat ik wel in Invantive kan inloggen met precies dezelfde gegevens. Bridge Online Monitoring kom ik niet in…

Dit is geen bekend probleem.

Is het gelukt om alsnog aan te melden?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.