PDF van Exact Online facturen weergeven in Power BI

Weet iemand hoe je PDF kan laten zien van facturen in Power BI?

De PDF komt uit
ExactOnlineREST Documents DocumentAttachmentFiles@eol.

Moet ik het eerst omzetten naar base64? Hoe doe ik dat gebruik makend van PDF-viewer?

De factuur opvragen via de URL werkt wel, maar dan moet ik een aparte gebruiker binnen Exact Online aanmaken en vragen om eerst in te loggen in Exact Online.

Liever heb ik dat gebruikers direct de PDF van de factuur op een display zien. Volgens mij zitten deze PDF documenten in bovengenoemd bestand, die ik in mijn Power BI rapport heb geĂŻntegreerd.

Het is mij alleen nog niet gelukt om deze zichtbaar te maken in mijn Power BI rapport.

1 like

Graag ontvang ik hier ook een antwoord op.

De volgende video’s illustreren een mogelijke oplossingsrichting voor het weergeven van BLOB’s die een PDF-document bevatten:

Video 1 - Pdf Viewer Power BI Tips for Project Management - Planning School

Video 2 - Display PDF Files stored in SQL Server in Power BI

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.