Foutmelding wijzigen Excel-bestand: wit venster "Verbinden" Exact Online

Als ik mijn Excel-bestand wil wijzigen, dan krijg ik de volgende foutmelding: Alsof het programma vastloopt. Wat zou dit kunnen zijn?

Is er een specifieke tekst qua foutmelding of alleen een wit venster?

Treedt dit meteen op of na een bepaalde tijd?

Is het probleem ook op te wekken met een aantal vaste stappen?

Er staat geen tekst bij, ik zal nog wat screenshots maken van de foutmeldingen erna. Dit probleem treedt op als ik een aanpassing wil maken in het Excel-bestand.

Als ik dat witte veld wegklik, krijg ik de volgende melding:
image

Hoor graag van je hoe dit op te lossen.

Dit lijkt sterk op Aanmeldscherm blijft wit bij Invantive Control als je opnieuw moet aanmelden op Exact Online

Advies is om in ieder geval de laatste versie 20.2.146 of nieuwer te installeren vanaf Invantive(R) Control for Excel 22.0.509 | Release Notes.

Het is niet zeker dat deze het probleem oplost; de WebView2 component is hierin bijgewerkt naar de laatste versie.

Nieuwere versie heb ik geinstalleerd en het probleem is tot dusver verholpen.

Bedankt voor update. Mocht probleem onverhoopt weer omhoogkomen (want het lijkt op een probleem dat niet structureel optreedt) dan horen we het graag.

De kans op het optreden van dit probleem is sterk te verlagen door bij het aanmelden het “client secret” in te vullen zoals op te vragen in het Exact Online App Center na het doorlopen van de stappen beschreven in Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Control for Excel.