Invantive Cloud Monitoring blijft leeg

Normaliter komen alle logs terecht in de Bridge Online Monitoring. Nu blijft deze echter continu leeg. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij het bezoeken van een OData URL voor het ophalen van data uit Exact Online.

Mis ik iets of is dit iets wat verholpen moet worden?

In de System Messages komt ook het volgende tevoorschijn bij het navigeren naar de Bridge Online Cloud Monitoring:

Je hebt gelijk. De monitoring blijft in sommige gevallen leeg. Er wordt gewerkt aan een oplossing. In de tussentijd is het mogelijk om de logging te bekijken via Systeemberichten (of System Messages).

Het probleem is verder geanalyseerd en opgelost. In de volgende release van Bridge Online zal deze aanpassing meegenomen worden. Een exact releasemoment is niet bekend.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.