IT probleem met data. Graag diagnose en contact met onze IT functionaris

IT probleem met data. Graag diagnose en contact met onze IT functionaris, zodat de koppeling weer optimaal werkt.

Advies is om uw IT-functionaris de volgende informatie te laten toevoegen:

Formuleer je vraag zo specifiek mogelijk. Zet in de titel een meldingscode indien beschikbaar zoals itgen***** en wat je wilt bereiken maar niet lukt. In de vraag zet je:

  • waar loop je tegenaan,
  • een concreet voorbeeld die het probleem laat zien,
  • wat je al geprobeerd hebt maar niet de juiste uitkomst gaf.

Gelieve een tag toe te voegen voor elk betrokken Invantive product en een tag voor elk (cloud)platform waar je vraag betrekking op heeft.

Vermeld versienummers van je Invantive producten indien mogelijk.

Als alternatief kunt u via het chat-menu ook een kort consult plannen voor uw IT-functionaris.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.