Kan momenteel niet aanmelden op Invantive Cloud met foutmelding itgenhcr006.
Ook kan ik niet inloggen bij Invantive Bridge Online met foutmelding itgenwed002.
Kan momenteel niet aanmelden op Invantive Cloud met foutmelding itgenhcr006.
Ook kan ik niet inloggen bij Invantive Bridge Online met foutmelding itgenwed002.
En hoe lang duurt kortstondig? Want momenteel is Invantive Cloud voor mij nog niet bereikbaar.
@forums wij kunnen ook niet inloggen bij Invantive Cloud. Hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven.
Ik zie ook niks over een storing op de status pagina.
De achterliggende reden is dat de vernieuwen van de controle op het IP-adres niet lukte. Enkel IP-adressen waarvan de controle vernieuwd moest worden hebben hiervan last.
Dit is inmiddels gecorrigeerd. Gelieve nogmaals te proberen.
Mocht het probleem nog optreden, gelieve dan de foutcode, request ID en IP-adres toe te voegen in uw reactie.
Helaas, dit is de foutmelding:
Wij hebben hetzelfde probleem. Als we via een ander IP-adres inloggen lukt het inderdaad wel. Bij nieuwe IP’s lijkt het inderdaad niet te lukken:
Volgens de registratie zou e.e.a. ook voor 92.64.63.108 moeten werken. Mocht het na 15:00 nog optreden, dan gaarne een reactie. Het had al enkele uren moeten werken. Maatregelen zijn getroffen om de kans op optreden van dit probleem te verkleinen.
Nu via een andere werkplek, kan ik wel inloggen.
Gelijk maar even andere IP-adres toegevoegd.
Wat mij betreft kan dit ticket nu gesloten worden. Ben over 1 maand pas weer op die andere werkplek.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.