Ik ervaar hetzelfde probleem met de tabel ExactOnlineREST.Views.PjtTimeTransactionsIncremental
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
- de titelbalk met de request ID,
- de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
- de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
- de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.
Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI. U ziet alleen de verzoeken van de gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.
Hij blijft hier een hele poos op vast zitten, waarbij de request constant ne 4 minuten en 45 seconden opnieuw wordt geprobeerd:
Ik heb de incremental tabel vervangen door de niet incremental tabel. Het verversen gaat nu goed. Het lijkt dus een probleem te zijn specifiek voor de incremental tabel.
Wij ervaren hetzelfde probleem met de TransactionsIncremental tabel (ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol). Is hier al een oplossing voor gevonden? Wij maken nu als alternatief gebruik van de bulk tabel, maar de voorkeur gaat uit naar de incremental tabel.
Wij ervaren ook nog steeds hetzelfde probleem met de incremental tabellen bij sommige klanten
Wij hebben het probleem ook met onderstaand tabel:
Helaas kan ik dit tabel ook niet vervangen met een niet-incremental versie.
Gelieve een reactie te geven als u als gebruikers het probleem consistent kan reproduceren.
Bij mij blijft het probleem zich ook herhalen. De enige requests waar ik (na erg lang wachten) wel een kwart van de keren gegevens kreeg waren de requests vanuit power query, waarbij automatisch de limit 1000 wordt toegevoegd aan de query.
Het lukt niet om melders te bereiken.
Indien u het probleem consistent kunt opwekken, gelieve dan telefonisch contact op te nemen met Invantive onder verwijzing naar dit topic.