Verhuizing Get My Report app voor Exact Online naar Invantive Cloud

Get My Report voor Exact Online

Binnenkort zal de Get My Report app voor Exact Online op een andere plek terug te vinden zijn. De verwachte overgang zal voor zomer 2022 zijn.

De prijsstelling van Get My Report als onderdeel van Invantive Office of Invantive Premium Finance blijft ongewijzigd. Het betreft een technische overgang naar de Invantive Cloud. Momenteel draait Get My Report nog op basis van Invantive Data Access Point.

Het gebruik van Invantive Cloud zorgt voor een grotere flexibiliteit qua nieuwe mogelijkheden.

Voorbereidingen

Als u al in Power BI Exact Online gegevens verwerkt met Invantive Cloud, dan hoeft u niks te doen. U krijgt straks toegang tot een extra app binnen Invantive Cloud, die vrijwel identiek zal werken aan het huidige Get My Report.

Gebruikt u Invantive Cloud nog niet?

Om de overgang van de Get My Report app naar Invantive Cloud voor u zo soepel mogelijk te laten plaatsvinden kunt u vandaag al voorbereidingen treffen:

  • Schrijf u in als Invantive Cloud gebruiker (Sign Up (step 1/5) | Invantive Cloud). Gebruik hiervoor het e-mailadres dat u al gebruikt voor de correspondentie met Invantive. Heeft u meerdere gebruikers? Laat dan eerst de licentiecoƶrdinator zich inschrijven en vervolgens gebruikers toevoegen.

De stappen zijn zichtbaar in deze video:

Heeft u hulp nodig bij deze stappen? Voeg een opmerking toe.

Hoe kan ik deze app toevoegen aan mijn Invantive Cloud? Ik zie deze namelijk nergens staan.

In verband met de issues op Exact Online is de verhuizing voorlopig uitgesteld. Naar verwachting ergens in Q1 zal de app omgezet beschikbaar komen.