Verlengen geeft itgenscr200: Er moet een OAuth-registratiestatus worden opgegeven

Ik krijg een foutmelding na de migratie naar Exact Online Premium. We willen de autorisatie verlengen in Exact: Mijn Exact > Beveiligingscentrum> App machtigingen > Verlengen.

Als we op verlengen klikken krijgen we volgende foutmelding:

itgenscr200
Er moet een OAuth-registratiestatus worden opgegeven.
Start authenticatie uitsluitend vanuit Invantive Cloud.

Ik hoor graag hoe we dit op kunnen lossen.

Is het mogelijk dat u een schermafdruk toevoegt van “Verlengen” en hoe dat er uit ziet?

Wat is de reden dat u “Verlengen” wilt gebruiken?

Als het goed is, dan blijft Invantive Cloud zonder aanpassingen automatisch werken na eventuele herautorisatie zoals beschreven in Eenvoudiger autorisaties vernieuwen op Invantive Cloud (itgenscr652, itgeneor559 of itgeneor562).

Dank! En wat is de reden dat u “Verlengen” wilt gebruiken? Wat zou het moeten doen?

De Invantive Power BI-connector werkt niet meer na de migratie naar Exact Online Premium. Mij is door Exact Online verteld dat dit de manier is om alles weer werkend te krijgen.

De functionaliteit van “Verlengen” is ons niet bekend en ook niet vindbaar anders dan dit topic.

Advies is om de foutmeldign die u krijgt bij het gebruik binnen Invantive Cloud te vermelden in een nieuw topic.

Dit topic wordt afgesloten omdat de foutcode itgenscr200 terecht getoond is.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.