Notities bij openstaande posten ophalen uit Exact Online

Ik wil in Power BI de openstaande facturen per klant tonen, inclusief de betalingsnotities die in Exact Online bij deze posten staan.

In Exact zie ik deze via Ouderdomsanalyse → Te vorderen → Gerelateerde notities en taken. Daar staan bijvoorbeeld opmerkingen over betaalafspraken en verstuurde herinneringen.

Ik heb hiervoor de tabel ExactOnlineREST.Financial.Notes@eol geprobeerd, maar deze geeft geen rijen terug.

Is dit de juiste tabel voor deze notities? Zo niet, via welke tabel kan ik ze ophalen? En via welk veld kan ik de notities aan de juiste openstaande post of boeking koppelen?

Als deze notities niet via de Exact Online API beschikbaar zijn, hoor ik dat ook graag.

Voor zover bekend is alles wat met debiteurenmanagement te maken heeft niet via een Exact Online API beschikbaar.

Als u hier zekerheid over wilt qua huidige en toekomstige situatie, dan kan Exact support dat aangeven.

Als u - zoals anderen - een dergelijk verzoek kenbaar wilt maken, dan is beste om dat via de Exact Forums te doen.