Privacymodus Query Tool

Er is bij het opzetten een query voorzien om de XML-bestanden uit mijn aankoopfacturen te halen .

Ik kan Invantive Query Tool opstarten en inloggen, maar daarna krijg ik enkel een zwart scherm te zien.

Ik kreeg deze tip:

In dit geval waarschijnlijk dat privacy modus aan staat: steeksleutel > settings > vinkje.

Maar ik vind helaas niet waar ik dit zou kunnen toepassen

Is er iets waar ik rekening mee dien te houden. Kunt u mij eventueel kort de stappen zeggen om

• Op te starten
  • De query uit te voeren
  • De bestanden (XML) te verplaatsen naar een map die ze dan in ons pakket kan gebruiken

Over de privacymodus leest u meer op:

Betreffende uitvoeren van een query kan dat via de knop “Uitvoeren” of “Uitvoeren Alles” linksboven.

Betreffende verplaatsen van bestanden is niet duidelijk wat u zoekt. Advies is om de betroffen partner of consultant die het script gemaakt heeft de vraag te laten stellen.

Jullie hadden dit ingesteld op PC van gebruiker. We zouden het eens voorgedaan dienen te krijgen, wat er dient te gebeuren.

Zelf hebben wij geen kennis van Invantive.

Advies is om een kort consult te plannen via de chatfunctie rechtsonder op elke Invantive-website. De inspanning wordt dan per gestart kwartier in rekening gebracht.

Dit kan dan ook gebruikt worden voor het verder opbouwen van kennis van de Invantive-producten aangezien de producten zoveel mogelijk self-service zijn.

This question was automatically closed after 1 week of inactivity. The last answer given is marked as the solution.

Please post a new question in a separate topic if the issue recurs. In the new question, please include a link to this topic by pasting the URL into the text.