For mange forespørgsler på SnelStart

Jeg har en forbindelse med SnelStart. Når jeg opdaterer i Power BI, får jeg ofte “for mange forespørgsler”. Dagen efter virker det igen.

Det er ret besværligt, når man prøver noget. Så skal man have tålmodighed i en dag igen. Kan dette løses eller justeres?

Udfyld information

Er det muligt at tilføje et (anonymiseret) skærmbillede af detaljerne for anmodningen i Online Monitoring på Invantive Cloud som beskrevet i Meer inzicht met nieuwe Online Monitoring?

Du kan finde detaljerne ved at klikke på download-anmodningen, som er emnet for denne diskussion.

Download-anmodningen indeholder normalt en SQL-sætning, hvor tabelnavnet er synligt.

Venligst sørg for, at mindst følgende data er synlige fra begge kolonner:

• titellinjen med anmodnings-ID,
  • statuskode, netværksstørrelse, sti og tider i venstre kolonne,
  • fejlkode og fejlmeddelelse helt nederst i venstre kolonne,
  • hele højre kolonne inklusive SQL-sætning, tabelnavn og parameterværdier.

For eksempel:

Kontroller korrekt server og bruger

Kontrollér omhyggeligt, at du logger ind på Invantive Cloud-webstedet med det samme brugernavn, som du bruger til at behandle data, f.eks. via Invantive Bridge Online. Du vil kun se anmodninger fra den Invantive Cloud-bruger, du logger ind med på webstedet.

Kontroller korrekt anmodning og detaljer

Sørg for at vælge anmodningen først for at vise detaljer. Der bør kun være én anmodning synlig i skærmbilledet.

Kontrollér også omhyggeligt, om anmodningen har en sti der inkluderer odata4, apps eller mcp. Anmodninger med andre stier er generelt ikke relevante til dette formål.

Fejlmeddelelse og tips via e-mail

Derudover vil Invantive Cloud-brugeren, der modtager fejlmeddelelsen på sin e-mailadresse, typisk få en e-mail med en fejlmeddelelse og tips, hvis der er en fejl i Power BI, Power Query, Azure Data Factory, Qlik eller Tableau.

Rådet er at tjekke brugerens spam for sådanne e-mails sendt fra support@invantive.eu.