Twinfield 'customer' informatie in dimensietabel

Ik gebruik sinds kort de Twinfield connectie naar Power Bi. In de tabellen mis ik een dimensietabel met klantinformatie. De Customer, CustomerV2 en CustomerV3 tabellen lijken transacties weer te geven. In Twinfield kan ik bijvoorbeeld het kredietlimiet en ‘due days’ aanpassen. Waar kan ik dit vinden in de gegeven tabellen?

Twinfield heeft de informatie van klanten verspreid over een groot aantal endpoints. Het endpoint wat de informatie beschrijft die je vraagt is niet ontsloten in Invantive SQL, maar zat dat waarschijnlijk binnenkort wel zijn. Ik laat je weten wanneer deze toegevoegd is en of deze al op korte termijn uitgeleverd kan worden in de productieversie van Invantive Cloud en Invantive Bridge Online.

Oke, bedankt voor het antwoord. Ik hoor inderdaad graag wanneer dit is gelukt.

De gevraagde informatie is beschikbaar via de nieuwe Twinfield tabellen zoals beschreven in Nieuwe Twinfield-tabellen voor dimensiewaarden.

Ik zie inderdaad deze nieuwe tabellen. Maar hierin staan nog niet de waardes ‘Due Days’ en ‘Credit Limit’. Nu moet ik deze nog afleiden uit de transacties, terwijl je het in Twinfield kunt aanpassen bij de klant. Is het mogelijk om deze in de dimensietabellen toe te voegen?

Een groot aantal dimensietabellen zijn toegevoegd en inmiddels beschikbaar op alle platformen.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Twinfield customers