De foutcode itgensop033
heet in nieuwe versies itgensop090
. Ook bij een andere gebruiker treed deze melding op; het betreft een Cloudflare response timeout. Zie Error 524 (itgensop090) bij ophalen GeneralLedgerDetailsV3
In dit geval treedt blijkbaar een time-out bij het ophalen van dimensiewaardes, terwijl het andere geval het ophalen van een groot aantal boekingen betreft.
We tasten nog in het duister waarom deze Cloudflare foutmeldingen niet eerder gezien zijn. Met klanten zal het pagineren per periode ook niet lukken zoals nu de gedachte aanvliegroute voor de transacties.
Enkele vragen:
- Heeft het ophalen van
Twinfield.Dimensions.Customers@tfd
ooit gewerkt? Of worden ze de eerste keer opgehaald? - Hoeveel klanten / klantadressen worden grofweg verwacht (10, 100, 1.000, 10.000, 100.000, 1 miljoen)?
Voor het Invantive Query Tool is het voorlopige advies om in ieder geval een upgrade te plaatsen naar de meest recente productieversie voor een duidelijker melding. De meest recente versie is te vinden op https://releasenotes.invantive.com.