Ulike brukere på samme bærbar PC forårsaker forskjellig oppførsel

Jeg har flere brukere i vårt miljø som alle har de samme rettighetene. Vi har opprettet en database for å hente Exact Online-data, og forskjellen i lastetid mellom meg og en annen bruker er enorm. Vi undersøkte dette nærmere, og det viste seg at det tok veldig lang tid for den andre brukeren før den første samtalen kom inn på tidslinjen.

Dette virker som et brannmur-/miljøproblem, men det rare er følgende:
Så snart den andre brukeren henter dataene på sin bærbare PC med mine legitimasjoner, er problemet løst og dataene hentes umiddelbart.

Er det noen som har en idé om hvordan dette kan skje? Vi ønsker å løse dette, fordi det ikke er ideelt at alle jobber under én konto. Og hvis det er et kontopproblem, er jeg redd for at det også kan skje med min brukerkonto på tilfeldige tidspunkt.

Det er ikke et kjent problem og har heller ikke vist seg å være reproducerbart.

Mellom 18. juni og 4. august ble det imidlertid lagt til noen loggregistreringer for et annet problem, som kan føre til at slike problemer blir bedre dokumentert.

Rådet er at begge brukerne fremkaller oppførselen og begge søker opp sin egen forespørsel i Monitoring History, henter frem detaljene og legger dem ved som bilde.