200 Error in Azure Data Factory

Vannacht hebben we bij een aantal pipelines de volgende error gekregen:

ErrorCode=ODataFailedClientCreation,'Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Failed to create odata connection to RequestUrl.,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,''Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Failed to get metadata of odata service, please check if service url and credential is correct and your application has permission to the resource. Expected status code: 200, actual status code: Unauthorized, response is : . ,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,'

Ik weet 100% zeker dat de URL correct is, evenals dat de gebruikte credentials van het dienstenaccount ook correct zijn. Als ik de pipeline re-run, krijg ik dezelfde error. Enig idee hoe dit kan?

Zelfs als ik de Linked Service open en nogmaals op ‘Test Connection’ klik, krijg ik ‘Connection Successful.

image

Twee van de Linked Services hadden tĂłch een ander wachtwoord-credential, dus deze zijn te verklaren. De derde had de juiste credentials.:thinking: Ik ga deze pipelines allemaal nogmaals runnen.

Na het nogmaals re-runnen van de pipelines is het toch gelukt om de data op te halen.

1 like

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.