Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
Advies is probleem opnieuw op te wekken en dan van het bijbehorende request de melding toe te voegen. Eventueel kan ook gekeken worden in het scherm “Systeemberichten” waar niveau gelijk is aan “E”.
In de Sessio I/O’s, gefilterd op Bridge Online (vers) zie ik geen regels terug waarbij data wordt opgehaald uit Exact Online. Ik zie hier alleen regels met NMBRS data.
In hetzelfde tabblad, gefilterd op Bridge Online (cache) zie ik wederom geen regels met Exact Online data. Wederom alleen regels van NMBRS.
Het tabblad Systeemberichten wil niet laden, dus hier kan ik geen data van ophalen…
Ik dacht dat wij veel meer capaciteit hadden binnen onze licentie?
Zojuist weer een pipeline uitgevoerd in Azure Data Factory. In Data Factory wordt de volgende error gegeven:
ErrorCode=ODataFailedClientCreation,‘Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Failed to create odata connection to RequestUrl.,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,’‘Type=System.Threading.Tasks.TaskCanceledException,Message=A task was canceled.,Source=mscorlib,’
In Invative zie ik bij Systeemberichten rondom dezelfde tijd bij een van de loggingregels:
De foutcode itgeneor229 hangt waarschijnlijk samen met een breaking change op Exact Online. De status hiervan is te volgen door aan te melden op updates via https://status.invantive.com.
We hebben wederom niets aan de inrichting aangepast. De cache waarden staan hoog. Hoe kunnen we ‘uit het niets’ weer over de limieten heen gaan? Een datasets zijn vannacht niet gerefresht door dit…
Verder krijg ik de volgende error als ik de pipeline opnieuw probeer te runnen:
ErrorCode=ODataFailedClientCreation,‘Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Failed to create odata connection to RequestUrl.,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,’‘Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Failed to get metadata of odata service, please check if service url and credential is correct and your application has permission to the resource. Expected status code: 200, actual status code: InternalServerError, response is : {“MetadataType”:“Invantive.Bridge.Online.Models.ODataErrorResponse”,“error”:{“MetadataType”:“Invantive.Bridge.Online.Models.ODataError”,“code”:“itgenboe236”,“message”:“Er is een interne fout opgetreden. Neem contact op met uw leverancier. (itgenboe236, )”,“target”:null,“details”:[{“MetadataType”:“Invantive.Bridge.Online.Models.ODataDetail”,“code”:“TraceIdentifier”,“target”:null,“message”:“0HN79BLRHMJAC:00000001”},{“MetadataType”:“Invantive.Bridge.Online.Models.ODataDetail”,“code”:“SessionId”,“target”:null,“message”:“user-”},{“MetadataType”:“Invantive.Bridge.Online.Models.ODataDetail”,“code”:“ExceptionUid”,“target”:null,“message”:“”}],“innererror”:null}}. ,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,’
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.