Ik heb informatie van een aantal accounts en hun contracten in Secure welke ik niet terug kan vinden in Exact Online in PowerBI. Dit komt omdat deze klanten onder een zogenaamde reseller vallen, dit veld is wel beschikbaar in de PowerBI Exact Online data alleen zijn deze velden leeg. Is het mogelijk om dit op te halen??
Het lukt niet om uw vraag te doorgronden.
Kunt u het concreter maken zoals wat “Secure” is, hoe contracten gedefinieerd zijn, evenals welk veld het precies over gaat (middels een volledige schermafdruk, geanonimiseerd waar nodig)?
Secure is het facturatieprogramma wat mijn bedrijf gebruikt. Hier staan alle klanten in met hun accounts als volgt:
[Verwijderd vanwege gevoelige gegevens]
Het Account.nu veld is uniek voor elke klant en bevat een symbolische weergave van de klant. Deze data wordt in Exact online geïmporteerd en gebruikt om de omzet de checken voor elke klant. Nu ben ik in de koppeling van Exact Online en PowerBI dit veld aan het zoeken zodat ik de twee systemen aan elkaar kan koppelen om zo een dashboard te maken maar ik zie dit account.nu nergens terugkomen in Exact Online.
Is het mogelijk om via een voldoende ruime schermafdruk (geanonimiseerd) uit Exact Online het veld “account.nu” uit Secure te laten zien in Exact Online?
Geanonimiseerd gaat dit moeilijk worden, maar het gaat dus over klanten die onder ‘resellers’ vallen. Hier zit in de koppeling tussen Exact Online en PowerBI wel een veldje voor in maar deze is leeg omdat de reseller niet uitgesplitst wordt in de klanten die er allemaal onder die reseller vallen wat het lastig maakt. Ik wil dus weten of dit mogelijk is.
Op basis van deze informatie is het niet vast te stellen wat gezocht wordt.
Advies is om de vraag zorgvuldig te herformuleren of te verduidelijken zodat voor een lezer buiten uw organisatie duidelijk is wat gezocht wordt.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.