Error 504 ik kan mijn cijfers niet downloaden

Wie kan mij helpende de onderstaande error?

504 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront attempted to establish a connection with the origin, but either the attempt failed or the origin closed the connection.

Over welk product/request gaat het precies?
Gelieve de URL en eventuele query te vermelden.

https://cloud.invantive.com/app/development/applications/4c57c5a4-af49-4db4-8793-9babf55c5ddc/execute/1877/modules/4ebc06a9-7009-48b2-a7a6-2d3a09a3a5e4?p_run=true&p_sie_invoice_date_start=2022-01-01&p_sie_invoice_date_end=2022-02-28&p_act_rep_name_pattern=

Zoals blijkt uit de gerelateerde post Foutmelding 504-error bij query op Exact Online in Invantive Cloud - 2 van forums is de oorzaak een timeout. Invantive Cloud heeft vanwege veiligheidsredenen een lage timeout.

De oplossing is om de app te draaien in Invantive App Online. De link naar de app in Invantive App Online kan gevonden worden bij de app in Invantive Cloud.

Kan je mij de link hiervoor sturen?

Je kunt de link vinden als je een app uitvoert via Invantive Cloud. In het scherm waar je de module kiest staat een link “Kopieer link”. Deze geeft de link naar Invantive App Online.

In Invantive Cloud navigeert u naar:
Ontwikkeling >> Applicaties >> (uw applicatie) >> Uitvoeren
vervolgens selecteert u de database en klikt u op Uitvoeren.

Daarna komt het volgende scherm naar voren en kunt u de link naar Invantive App Online kopiëren:

Dank voor jouw antwoord. Nu krijg ik deze foutmelding:

HTTP Error 500.37 - ASP.NET Core app failed to start within startup time limit

Gisteravond is een update neergezet van App Online. Mogelijk heb je net in die tijdsperiode geprobeerd de app te starten. Upgrades worden meestal na 19:00 geplaatst en kunnen een downtime veroorzaken tussen 5 en 30 minuten.

Werkt het nu?

Er was gisteren een storing (Invantive Status - App Online intermittent freezes) die er voor zorgde dat App Online regelmatig onbereikbaar was. De storing is gisteravond opgelost. App Online zou weer moeten werken als voorheen.

mijn cijfers zijn weer al heel lang aan het laden en krijg ze niet gedownload. Is er een storing?

Ik zie dat je de app gebruikt via Invantive Cloud. Zoals hierboven aangegeven krijg je dan te maken met een timeout.

Daarnaast wordt gebruik gemaakt van de tabel SalesInvoices. Deze haalt per keer 60 rijen op bij Exact Online. Als je SalesInvoicesIncremental gebruikt dan zal deze heel veel sneller zijn aangezien deze per 1000 rijen ophaalt, en bij elk vervolgverzoek alleen de wijzigingen.

Mocht je niet weten hoe je deze kunt gebruiken binnen jouw app of rapportage, dan is het aan te raden een consult in te plannen.