Geen line items in Excel Export van XML auditfile

De Excel-export laat geen line items zien, alleen de headers.

Hoe op te lossen?

Hoe kan het probleem opgewekt worden? Welke applicatie en module gaat het om?

Als ik jullie proces “export naar Excel” (van een XAF bestand) doorloop, krijg ik een heleboel tabellen, maar die zijn allemaal leeg. Ik zie alleen de headers (kolomhoofden) maar geen data, terwijl die wel in het bestand zitten (XAF file is 148 MB).

Alle export tabellen zijn max. 6KB.

Kun je hiermee verder?

Ik begrijp dat het gaat om Invantive Runtime om XAF-bestanden om te zetten in Excel-bestanden.

Als de inhoud van de Excel-sheets leeg is, en er treedt geen foutmelding op, dan kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  • Controleer dat de map(pen) opgegeven bij het aanmelden tenminste één bestand bevatten met de daar opgegeven extensie (meestal ‘xaf’).
  • Open het bestand met bijvoorbeeld Notepad++.
  • Controleer dat het bestand een ondersteund karakterformaat heeft zoals Unicode. In Notepad++ is dat rechtsonder zichtbaar. Bestanden in WE8ISO8859P1 of WE8ISO8859P15 zullen niet werken.
  • Controleer dat het bestand lijkt te voldoen aan de auditfilestandaard van de gekozen XAF versie.

Als hier geen verbeteringen uitkomen, stuur dan een kopie van het XAF-bestand naar files@invantive.com als een ZIP-bestand, onder vermelding van de URL van dit topic.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.