Het downloaden van transactie documenten in “Get my Report” werkt niet meer. Na het ingeven van administratie en boekjaar is het lang wachten waarna de volgende foutmelding komt:
Daarna verschijnt:
Wat is er aan de hand en hoe is dit op te lossen. Met het oog op de komende jaarverslagen is deze functie een “must”.
Beide foutmelding codes kan ik niet vinden op het forum.
De aangegeven foutmeldingen vinden plaats aan de kant van Exact Online. Er komt binnen de aangegeven tijd geen antwoord vanuit de API. In plaats daarvan wordt door de ‘overkant’ de verbinding verbroken, wat meestal duidt op een server-crash.
Treed het probleem nu nog steeds op? Zo ja, dan moet dit waarschijnlijk gemeld worden aan Exact Online support die dit dan verder kan analyseren.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.