Ik probeer het grootboek op te halen (bulk) en krijg deze fout op:
ExactOnlineREST_FinancialTransaction_TransactionLinesBulk_eol
met JsonV4GetData:
Error
Exception of type ‘System.OutOfMemoryException’ was thrown.
[Close]
Ik probeer het grootboek op te halen (bulk) en krijg deze fout op:
ExactOnlineREST_FinancialTransaction_TransactionLinesBulk_eol
met JsonV4GetData:
Error
Exception of type ‘System.OutOfMemoryException’ was thrown.
[Close]
Advies is om de Qlik Cloud logging te controleren. Waarschijnlijk is deze door het gegevensvolume overweldigd.
Mocht het enkel optreden bij preview, zie dan:
Anders kan het nodig zijn, in overleg met Qlik Support, om het werkgeheugen te vergroten zoals geillustreerd op:
Het is theoretisch mogelijk dat deze foutmelding ook uit Invantive Cloud komt, maar die zal bij gebruik van de OData-connector herschreven zijn naar de foutcode itgenclr007, welke te vinden moet zijn in Invantive Bridge Online Monitoring of
Het benodigde geheugen voor Qlik kan gereduceerd worden zoals via:
$filter),TransactionLinesIncremental die het aantal kolommen beperkt door afgeleide velden weg te laten.Ik kan er geen filter in zetten daar ik niet bij het inladen van script ansich kom om zo de data stroom te beperken ?
In de Qlik Cloud-documentatie staat meer uitleg over de OData-driver, maar de korte samenvatting is dat de OData4-filter constructie met $filter als parameter meegegeven kan worden bij het samenstellen van de URL in het scherm met “JsonV4GetData” aangevinkt.
Ik kan script helemaal niet uitlezen.. als dat zo was. kon ik er nog een voorwaarde op zetten.. zover kom ik helaas niet.
Exact Online pikt dit een of andere manier.
Het filter kan toegevoegd worden in het scherm dat reeds in beeld was (met de titel “Select data to load (OData)”).
Ik kom hier niet verder mee, daar ik script niet weer kan ik ook filter niet zetten.. max 50 results werkt ook niet.. ?
Het filter kan toegevoegd worden in het scherm dat reeds in beeld was (met de titel “Select data to load (OData)”).
Mocht dat niet lukken, gelieve dan een schermafdruk toe te voegen van hetgeen geprobeerd is.
Goedemorgen.
Dat staat hierboven toch al met filter.
Advies is om de poging te wagen en mocht dit al gedaan zijn om dan een schermafdruk toe te voegen van hetgeen geprobeerd is.
Als alternatief kunt u overwegen om een interne Qlik-specialist of een van onze partners te betrekken.
Heel graag kom ik in contact met jullie interne qlik specialist of partner om ons verder te helpen dit in te richten, ik denk dat dit iets te hoog gegrepen is.