Is proefperiode voor Twinfield ook mogelijk als er al een abonnement op Loket gebruikt wordt?

We ontsluiten de Loket-data via Invantive Cloud op basis van een Invantive Office for Entrepreneurs abonnement. Twinfield daarentegen wordt anders ontsloten.

Ik vermoed dat het voor ons gunstig is (qua onderhoudbaarheid en uniformiteit) om ook Twinfield via Invantive te ontsluiten. Dit zou ik graag onderzoeken.

Op de website zag ik dat een proefperiode van een half jaar wordt aangeboden. Is dat een eenmalige proefperiode (die we met Loket al gehad hebben?) of kunnen we ook voor Twinfield die proefperiode krijgen?

Een extra proefperiode na de oorspronkelijke kennen we helaas niet; we proberen iedere gebruiker zo gelijkwaardig mogelijk te behandelen.

Echter, het Invantive Office for Entrepreneurs abonnement kent een limiet van 100 partities (administraties) over alle platformen heen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om binnen dezelfde kosten zowel Loket als Twinfield en nog andere pakketten aan te spreken. Pas zodra de 100 partities (op financiële systemen zijn dat administraties) overschreden worden is er een toeslag.

Advies is daarom om de vrije ruimte binnen het abonnement te gebruiken om de Twinfield driver te onderzoeken.

De beschikbare Twinfield tabellen staan (deels) beschreven in het Twinfield datamodel. De huidige Twinfield documentatie is wat verouderd, waardoor een aantal tabellen zoals GeneralLedgerDetailsV3 alleen via het datadictionary (tips in bijvoorbeeld Waar vind ik de lijst van tabellen en velden van Teamleader?) of via de Power BI-metadata te vinden zijn.

Merk op dat op Twinfield automatisch server-side filtering wordt toegepast op basis van de opgegeven filters, maar dat Twinfield hier relatief weinig vrijheden voor kent. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om complexe filters automatisch om te zetten in Twinfield server-side filters. Mochten de prestaties in geval van een grote Twinfield-omgeving te langzaam zijn, vraag dan via een apart topic met daarin het SQL-statement en de metingen uit SessionIOs@DataDictionary om support of hulp via een kort consult.

1 like