Itgenlic729 ingen licens på aftale SnelStart

Vi har i de seneste uger problemfrit arbejdet med en bro mellem SnelStart og Power BI. Ved genindlæsning af data i dag får jeg nedenstående fejlmeddelelse vedrørende licensen. Jeg har kigget i vores Invantive-miljø, men denne licens er stadig angivet som aktiv. Hvad kan jeg gøre ved dette?

Knipsel

itgenlic729
Driveren ‘SnelStart’ har ingen licens på aftale ‘…’ (produkt SUBFPALL, part …).
Kontakt Invantive Support for en opgradering eller brug en af: …

Het betreft hier een Premium Finance-abonnement, een abonnementsvorm voor accountants.

Oorzaak

De oorzaak van de foutmelding zit er in dat de SnelStart-driver circa zes maanden geleden uit de accountancy-abonnementen gehaald is omdat SnelStart zich richt op ondernemers.

Gisteravond is Twinfield ook verwijderd uit onder andere de accountancy-abonnementen vanwege een strategische beleidswijziging bij Twinfield (zie Herpositionering Twinfield driver: enkel nog met Enterprise abonnement).

Hierbij is gebleken dat de synchronisatie van de componenten van een abonnementsvorm enkel wijzigingen en toevoegingen verwerkte vanuit het backoffice waarin de abonnementsvormen worden bijgehouden. Verwijderingen bleken niet verwerkt te worden. Dit is gisteren gecorrigeerd met een inhaalslag.

Suggestie

Is het mogelijk om de SnelStart-driver te gebruiken onder de naam van de betrokken ondernemer? Het is onderdeel van een gratis abonnementsvorm.

Klart. Tak for svaret. Kan vi også bruge den login, som vi bruger som revisor, til at logge ind på SnelStart og se administrationer?

Det anbefales at oprette et separat miljø. Til dette kræves en anden e-mailadresse fra den pågældende virksomhed.

Dette spørgsmål er automatisk lukket efter 1 uges inaktivitet. Det senest givne svar er markeret som løsning.

Venligst stil et nyt spørgsmål i et separat emne, hvis problemet opstår igen. Inkluder venligst et link til dette emne i det nye spørgsmål ved at indsætte URL’en i teksten.