Itgentfr095: Toegang geweigerd. Company ontbreekt in request header

Bij het ophalen van data uit 1 specifieke Twinfield-omgeving (de corporate Twinfield-omgeving van accountant) krijg ik:

itgentfr095:
Toegang geweigerd.
Company ontbreekt in request header.

Hoe los ik dit op?

Gerelateerde vragen:

Via delegatie is er naar gekeken. In UniversalSQL-editor geeft deze query 7 rijen terug:

select *
from   offices

Bij het openen van de URL https://bridge-online.cloud/acme-twinfield-1/odata4 in de Browser komt er data terug. Ook bij het downloaden van Offices via OData4 komen er 7 rijen retour.

De foutmelding itgentfr095 is wel herhaaldelijk teruggevonden voor 1 gebruiker in de historie op 5 februari en 9 februari bij een zoektocht over de afgelopen 2 weken:

itgentfr095
Toegang geweigerd.
Company ontbreekt in request header.

en als identieke tekst met itgentfr092.

Deze exacte meldingstekst komt terug vanuit de Twinfield API server bij het benaderen van de Finder. Vreemd genoeg zijn er dan 11 offices.

De volgende offices ontbreken nu:

  • POORTVAN
  • NLLEEG
  • NL001
  • 0000

De foutmelding is toen opgetreden bij het ophalen van de naam behorende bij de Twinfield aanmeldcode eindigend op “-INVANTIVE” uit de Twinfield-office met code ‘0000’.

Deze officecode is niet meer aanwezig in de lijst van administraties, en dat verklaart mogelijk waarom het nu wel werkt.

Het lijkt er op dat de Twinfield-gebruiker onvoldoende rechten heeft om in ‘0000’ zijn eigen naam op te vragen.

Is het mogelijk om de Twinfield-gebruiker weer rechten te geven op ‘0000’ zodat de oorzaak verder onderzocht kan worden?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.