Koppeling met Facebook

We hebben een proefabonnement op Invantive Cloud genomen om o.a. Facebook te kunnen koppelen aan Power BI. Bij de Power BI connectors staat Facebook vermeld maar als ik inlog zie ik nergens een mogelijkheid hiertoe. Ik had ook al gezocht op handleiding of instructie video’s. Ik was benieuwd of ik niet goed zoek en of jullie me op weg kunnen helpen.

Voor de Facebook connector is op Invantive Cloud geen registratiescherm beschikbaar op dit moment; het is een zelden gebruikte connector. De Facebook Connector is wel beschikbaar in bijvoorbeeld Invantive Control for Excel of Invantive Query Tool. Er zitten zowel de consumenten als business modules in, zie Provider Facebook: Facebook. - Facebook API Data Model.

Advies is om het gratis uur introductie te gebruiken om te bekijken of het nuttig is. Zo ja, dan kan eventueel een registratiescherm op Invantive Cloud toegevoegd worden.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.