Meeting ID koppelen met Users

Ik gebruik de meetings table (Teamleader.V2Flat.MeetingsAll@tlr) en ik wil deze koppelen aan de users table (Teamleader.V2.Users@tlr).

Ik wil namelijk zien welke medewerkers er gekoppeld zijn aan een meeting. Ik heb de relatie tussen deze twee tabellen nog niet kunnen vinden.

Kunnen jullie ons hierbij helpen?

De aanwezigen hebben een 1:n-relatie tot de meeting. Onder V1 heette dat meeting_attending_internal en meeting_attending_external. Onder V2 is de lijst van attendees nog niet beschikbaar gemaakt als tabelfunctie.

Deze toevoeging aan de Teamleader Focus SQL-driver zal in een volgende versie meegenomen worden.

Dank voor het antwoord. Wanneer kunnen wij deze update verwachten? Is hier een tijdslijn van bekend?

Van de opname van deze tabelfunctie en gekoppelde view in de driver is geen datum te geven. Zodra beschikbaar zal dit topic bijgewerkt worden.

Is hier al een update over?

In de volgende release (24.0.312) zal hiervoor de tabel MeetingAttendees opgenomen zijn.

Voor beschikbaarheid zie: Releasefrequentie Invantive Cloud

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.