Melding itgenpse008 bij lijst applicaties in Get My Report

Ik ben een stap verder om de dump weer aan de praat te krijgen.

We hebben een nieuwe gebruiker aangemaakt. Ik krijg bij de inlog de volgende melding (zie plaatje):

itgenpse008
Een select … into-instructie in PSQL moet precies een rij ophalen, maar er zijn geen rijen opgehaald.
Verzoek: Pas s.v.p. de logica van uw select-statement in PSQL aan om altijd precies een rij terug te geven.

Hoe los ik dit op?

De foutmelding lijkt veroorzaakt te worden bij het inlezen van de beschikbare apps met het abonnement door een afwijkende inrichting.

Om de analyse mogelijk te maken zijn een aantal toevoegingen doorgevoerd.

Advies is nogmaals een aanmeldpoging te wagen en daarna een antwoord hier toe te voegen.

De volgende melding is:

De Exact Online datacontainer waar de gebruiker mee gekoppeld is, is afkomstig uit mei 2021 en was foutief geregistreerd. Deze registratie is hersteld.

Gelieve nogmaals te proberen.

Ik heb het nogmaals geprobeerd maar de export blijft leeg.

Treedt de foutmelding itgenpse008 niet meer op en is het probleem nu zoals beschreven in Download projectmutaties blijft leeg ?

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.