Nieuwe gebruiker aanmaken verwijst naar nieuwe omgeving

Ik heb op basis van onderstaand FAQ bericht een nieuwe gebruiker toegevoegd. Als de gebruiker gaat inschrijven, volgt weer een stap met invullen van gegevens zoals voornaam enz. Dit verwijst mij erop dat er voor deze gebruiker een nieuwe omgeving wordt aangemaakt, aangezien ik dit al in de Invantive-cloud heb opgegeven. Daarnaast krijg ook een foutmelding bij een wachtwoord reset. De gebruiker heeft namelijk nog geen wachtwoord aangemaakt. Wat kan ik het beste doen?

image

Het is normaal dat een extra gebruiker - ook als hij al geregistreerd is in de omgeving - toch nog eerst zijn eigen inschrijfstappen moet doorlopen. Dit wordt mogelijk in de toekomst verbeterd.

Advies is om alle velden in te vullen. Zodra de gebruiker door het inschrijvingsproces heengekomen is, zal hij automatisch in de omgeving terecht komen waar hij op geregistreerd is.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.