Nmbrs - Ophalen van verlofsaldo per verlofgroep (wettelijk/bovenwettelijk/TvT)

Op het moment is er een verlof-tabel beschikbaar binnen de data-ontsluiting, genaamd: Nmbrs.Views.EmployeeLeaveBalancesCurrent@nms. Het is echter zo dat deze kolom maar twee waardes geeft m.b.t. verlofuren, namelijk het startsaldo (ELR_DECMEDEWERKERVERLOFSTARTSALDO) en het huidige saldo (ELR_DECMEDEWERKERVERLOFCURRSALDO). Deze twee kolommen geven dus de verlofuren van de verlofgroepen gecombineerd.

Als Pietje bijvoorbeeld 168 uur wettelijk verlof en 89 uur bovenwettelijk verlof heeft, dan is de waarde in die kolom 257. Wij zouden deze verlofuren echter graag per verlofgroep willen ophalen en weergeven in onze rapportage.

Ik heb de vraag of het mogelijk is om verlof per verlofgroep op te halen nagevraagd bij de support van Nmbrs, waarbij dit het antwoord was: “In endpoint Reports_Accountant_Company_EmployeeStatutoryLeave_Background wordt per verlofgroep een object teruggegeven, deze splitsing wordt daarin dus al gemaakt.”. Is het mogelijk om deze endpoint te ontsluiten en mee te nemen in de data-ontsluiting, zodat wij die data kunnen binnenhalen in Power BI? Ik heb gekeken of deze tabel al opgehaald wordt, maar het is mij niet gelukt om deze tabel te vinden.

Goedemorgen,

Zou er gekeken kunnen worden of dit mogelijk is?

Alvast bedankt.

Deze uitbreiding zal op dit moment niet bekeken of gerealiseerd worden vanwege andere prioriteiten.

Het wordt ingedeeld als “Idee”.