Power BI refresh wil soms niet refreshen en vernieuwingsschema wordt er helemaal uitgegooid: itgenboe053, itgenboe161, itgenclr130, itgenlic566

“Power BI refresh” wil soms niet refreshen en vernieuwingsschema wordt er helemaal uitgegooid

Ik heb alle aanpassingen om rapport sneller te maken zoals beschreven in forum post gedaan .

Hoe kan ik dit oplossen?

Wat betekent “vernieuwingsschema wordt er helemaal uitgegooid”?

Wat is de exacte tekst qua foutmeldingen bij itgenboe053, itgenboe161, itgenclr130 en itgenlic566?

Gaat het om een specifieke tabel of alle downloads?

Ik heb een vernieuwingsschema ingesteld in Power BI en deze wordt dan volledig afgebroken. Met andere woorden er is geen schema meer aanwezig en er vndt helemaal geen vernieuwing meer plaats.

itgenclr130
The operation was canceled.
Unable to read data from the transport connection:
Operation canceled.
Operation canceled.
Er is een onbekende fout opgetreden.

itgenboe161
De gegevensdownload werd geannuleerd na 1 uur, 12 minuten, 21 seconden, waarschijnlijk door de gebruiker.
Optimaliseer uw query zoals beschreven op Overzicht van Power BI-technieken om prestaties en downloadtijd te verbeteren - invantive.
Voer de query vervolgens opnieuw uit.

itgenboe053
Non-displayed Bridge Online HTTP 500 server error.

Soms gaat het om een specifieke tabel, maar dit is niet altijd het geval…

Het probleem is nog niet voldoende duidelijk om te kunnen beoordelen. Is het mogelijk om een schermafdruk toe te voegen van een specifiek request uit Bridge Online Monitoring waarbij bij de anonimisatie de blauwe titel intact blijft?

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.