Syntess Atrium cloud en Power BI

Waar veel bedrijven gebruik maken van een ‘on premise’ versie van Syntess Atrium, is het tegenwoordig ook mogelijk om een cloudgebaseerde versie te gebruiken. Hiertoe log je via een browser in op een ‘omgeving’ waarbinnen dan Syntess Atrium beschikbaar is (maar ook een aantal andere apps, zoals Word en Excel).

Nu zou ik graag Power BI willen koppelen aan deze cloud versie van Syntess Atrium. Is dit uberhaupt mogelijk? Zijn er gebruikers van dit forum die dit ‘voor elkaar’ hebben?

Meer informatie over de on-premises versie van Syntess Atrium is te lezen op PowerBI Exact connector koppeling met Syntess.

Er is in verleden gekeken naar een driver, maar helaas lukt het niet om het weer naar boven te halen qua documentatie.

Kunt u een link delen naar de openbare API van de cloud-versie van Syntess Atrium?

Ik helaas niet, en ik heb ook geen idee of die überhaupt bestaat?

Bij navraag bij Syntess over de cloud-versie blijkt er momenteel geen open API beschikbaar te zijn.

I see! Dank voor het informeren…! Dat is erg jammer voor mij, want ik had heel graag Power BI willen koppelen aan Syntess Atrium Cloud… En het ziet er naar uit dat Syntess ook niet echt genegen is om dit te ontwikkelen. Is dat een kostbare exercitie?

Het is voor mensen buiten Syntess lastig te beoordelen hoe kostbaar het zou zijn - los van commerciële drijfveren - om een openbare API beschikbaar te stellen.