'Tags' uitlezen per entiteit

Bij diverse entiteiten binnen Gripp is er de mogelijkheid om TAGS te koppelen. Deze tags worden ook in de API van Gripp meegegeven als een Array (zie afbeelding). Echter krijg ik deze data niet terug in de odata feed.

Hoe kan ik deze waardevolle informatie uitlezen?

Het is op dit moment niet mogelijk de tags op te vragen via de tabellen.

We zullen dit noteren als mogelijke uitbreiding. Zijn er specifieke tabellen waarvoor u dit wil opvragen?

Er zijn vele tabellen waar dit wordt gebruikt. Wanneer jullie voor deze uitbreiding gaan, zou ik dit voor alle tabellen doen waar dit wordt aangeboden via de API.

Voor nu zal ik naar een andere oplossing moeten kijken om deze informatie uit te kunnen lezen.

Er zijn aanpassingen gemaakt aan de driver voor GrippCRM om op alle entiteiten die dat ondersteunen *Tags-tabellen toe te voegen.

In de volgende release zal dit meegenomen worden. Door de vakantieperiode wordt er de komende weken geen nieuwe release in productie genomen, dus het zal nog even wachten zijn voordat dit beschikbaar komt.

De beschikbaarheid van de nieuwe tabellen voor het uitlezen van tags is terug te lezen in:

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.