Waar vind ik de tabel met de creditnotalijnen uit Teamleader?
Voor de factuur vind ik Teamleader.V2Flat.InvoiceLinesAll@tlr
, maar voor de creditnota’s vind ik dit momenteel niet terug.
Momenteel zijn onder het V2-schema enkel de koppen in CreditNotes
beschikbaar. De regels zijn op dit moment wel onder het V1-schema beschikbaar, maar het V1-schema wordt door Teamleader uitgefaseerd de komende twee maanden naar verwachting.
In een volgende release zullen de regels ook toegevoegd worden aan V2.
Hoe word ik hiervan op de hoogte gebracht?
Hoe heet de tabel met creditnotalijnen in versie 1?
Waarschijnlijk kunt u voorlopig uit de voeten met:
Dit topic blijft open en zodra er nieuws is wordt het aangevuld. U krijgt dan vanzelf een e-mail.
Ik vind deze tabel niet terug in de database.
Deze tabel is in de database te vinden, maar mogelijk kijkt u via de Navigator in Power BI. Deze toont niet alles wat beschikbaar is. Mogelijkerwijs biedt dit artikel u houvast:
In de volgende release zal ook een voorgedefinieerde view Teamleader.V1Flat.CreditNoteItems
hiervoor beschikbaar zijn. Deze zal naar verwachting in de week van 3 juni in productie genomen zijn op Invantive Cloud.
Is er hier al een update van? Bedankt.
Ja, de view CreditNoteItems
is inmiddels beschikbaar op Invantive Cloud.
Klopt dat dit versie 1 is?
Correct. CreditNoteItems
is een view op Teamleader V1 API.
Dit staat nog open:
In een volgende release zullen de regels ook toegevoegd worden aan V2.
De creditnota ID komt niet overeen tussen de tabellen V1Flat.CreditNoteItems en V2.CreditNotes. Dit is cruciaal om correct relaties te kunnen leggen.
Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Custom fields van creditnota’s
Meer informatie over de relatie tussen V1 en V2 ID’s in Teamleader is te vinden in:
De volgende Teamleader V2-tabellen zijn toegevoegd, waaronder voor creditnotalijnen:
CreditNotesById
CreditNoteGroupedLinesByCreditNoteId
CreditNoteLinesByCreditNoteId
CreditNoteGroupedLines
CreditNoteLines
Deze tabellen zijn beschikbaar vanaf release 24.0.219.
Naar verwachting zal deze release ook in productie genomen worden op Invantive Cloud in de week van 10 juni 2024.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.