Welke tabellen gebruikt voor automatiseren boeking loonjournalen uit Loket?

Open vraag: welke tabellen hebben anderen precies gebruikt om het boeken van Loket loonjournalen per loonrun te automatiseren? Ik zie veel tabellen en zou liever niet te veel het wiel opnieuw uitvinden dus ik hoor graag ervaringen van andere gebruikers!

Momenteel gebruiken wij in de Loket user interface [ Loonrun > Overzicht export journaal basis > Per periode en verdelingseenheid ] en ik zou de meeste van deze velden graag ook via Invantive ophalen en eventueel aanvullen met wat meer werknemerspecifieke velden.

Loket is krachtig maar daardoor ook relatief complex. Er zijn waarschijnlijk Loket gebruikers met meer inhoudelijke kennis, maar als startpunt zou ik graag de volgende views aandragen:

Ik heb begrepen dat niet elke Loket-tabel ook de gestorneerde verloningen bevat, dus algemene tip is om bij het testen ook een paar verloningen te laten terugdraaien en dan aansluiting te controleren.

De verdelingseenheid van Loket heet vaak “distribution unit” in de tabellen; dat kan ook een zoekingang zijn op

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.