Vandaag heb ik geprobeerd om een bestaand werkend rapport te verversen maar ik krijg constant de volgende foutmelding.
Ook zie ik dat niet alle services werken, kan het hieraan liggen?
Vandaag heb ik geprobeerd om een bestaand werkend rapport te verversen maar ik krijg constant de volgende foutmelding.
Ook zie ik dat niet alle services werken, kan het hieraan liggen?
De server bridge-online.invantive.com is extreem traag geweest tussen 11:05 UTC en 13:08 UTC door resourcebeslag groter dan de beschikbare servercapaciteit. Uiteindelijk is de server herstart.
Een onderzoek naar de oorzaak heeft geen aanknopingspunten gegeven naar een mogelijke oorzaak.
Advies is om de downloads opnieuw te proberen.
Hij doet het weer. Wij maken onlangs gebruik van Tijdregistratie module in Nmbrs en was op zoek naar de tabel waar ik de ingevoerde data kan oproepen in Excel middels Power Query. Ik heb gegoogled maar ik kan niets vinden. Kun je mij hierbij helpen?
Advies is om per punt een aparte topic te starten. Gelieve daarin de vraag zo te formuleren dat iemand die de situatie niet kent maar wel Invantive Cloud de vraag kan interpreteren.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.