Activation account raises "Er is een fout opgetreden in het pop-upvenster voor OAuth"

Is it possible that my invantive account is not active yet? See the image below:

Thank you in advance!

The error is probably occurring due to the wrong setup being chosen. Invantive Bridge Online uses Basic Authentication and not on Organisation Accounts.

A list of steps to be executed can be found on:

We hebben de Basic Authentication gebruikt; mijn collega heeft toegang maar ik niet.

image

Welke melding treedt op bij authenticatie via Basic Authentication als u de genoemde stappen uit de hyperlink afloopt?

U kunt ook buiten Power BI en andere producten de melding opwekken: open de browser, ga naar https://bridge-online.cloud en meld aan met de Invantive Cloud gebruikersnaam en wachtwoord.

Welke melding treedt op?

De volgende melding treedt op:

Er zijn referenties vereist om verbinding te maken met de bron OData.

Dank.

Advies is om de aanmeldreferenties toe te voegen in Power BI aan de verbinding.

We hebben reeds meerdere keren geprobeerd maar ik heb sinds vandaag een nieuw invantive account. Kan het eventueel aan dit laatste liggen? Moet er eventueel nog iets goedgekeurd worden / geactiveerd worden. Bij mijn collega lukt dit namelijk wel allemaal.

De getoonde foutmelding geeft aan dat er een probleem in de configuratie van Power BI zit.

Het is ongebruikelijk dat dit aan de zijde van het Invantive-account zou kunnen liggen.

Na meermaals proberen, werkt het eindelijk maar enkel in incognito venster.
Bedankt voor de hulp.