Dit is geen bekend probleem. Mogelijkerwijs is het account gedeeld met een derde. Voor gebruik door derden zoals consultants raden we sterk af om wachtwoorden en QR-codes te delen; accounts moeten tot fysieke personen herleidbaar zijn.
Ik heb de URL van het level ingesteld op het gehele pad van de database include ‘/odata4’ en de derde partij gebruikt via delegatie zijn eigen account. Het downloaden werkt nu.
Mocht probleem nogmaals optreden, dan helpt vaak ook om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Dit kan enkele minuten duren.
Ga hiervoor naar het aanmeldscherm en kies “Wachtwoord vergeten?”:
Vul vervolgens het e-mailadres in en kies de knop:
Indien het e-mailadres niet bestaat wordt een melding gegeven:
itgenacc043
Kan geen account vinden waarmee de inschrijving voor het opgegeven e-mailadres is voltooid.
Schrijf u in met dit e-mailadres.
Een e-mail met instructies arriveert anders binnen enkele minuten:
itgenacc037
Er is een bevestigingscode naar uw e-mailadres gestuurd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Voer de bevestigingscode in het formulier in.