Bij het aanmelden krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen:
We couldn’t authenticate with the credentials provided.
Please try again.
Ik kan wel aanmelden met dezelfde credentials in Invantive Cloud.
Bij het aanmelden krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen:
We couldn’t authenticate with the credentials provided.
Please try again.
Ik kan wel aanmelden met dezelfde credentials in Invantive Cloud.
Advies is om de URL van de database te plakken in een browser en op Enter te drukken. Voer dan nogmaals dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in.
Wordt een lang stuk tekst getoond (JSON)? Dan werkt de authenticatie wel en is advies om de instellingen van Power BI te controleren.
Werkt dit niet? Dan is advies om het wachtwoord te controleren en indien nodig opnieuw in te stellen via het aanmelscherm van Invantive Cloud.
Al deze zaken heb ik gedaan, zelfs mijn wachtwoord gewijzigd.
Uiteindelijk lijkt het na een nacht te zijn opgelost.
Klopt het dat het wijzigen van een wachtwoord lang duurt voordat dit is verwerkt en bruikbaar is in de OData feed?
Fijn dat het nu wel lukt.
Een wachtwoordwijziging is meteen actief op de Invantive Forums en op de Invantive Cloud-producten binnen 60 seconden (vanwege cacheing).
Vreemd dat na een nacht wel werkt. Er zijn geen wijzigingen in productie genomen of doorgevoerd.