Address lines Teamleader Companies leeg

Ik ben op zoek naar de adressen van companies in Teamleader en vond dit onbeantwoorde topic:

Teamleader Empty primary_address_* fields in Teamleader.V2Flat.CompaniesAll but not Teamleader.V2.Companies - invantive

Concreet zou ik graag de straatnaam en huisnummer toegevoegd zien in Teamleader.V2.Companies. Is dat mogelijk? Het veld primary_address_line1 is leeg.

In de volgende release 24.0.307 zullen de volgende tabellen toegevoegd zijn voor Teamleader Focus om dit probleem op te lossen:

• view ContactAddresses,
  • view CompanyAddresses,
  • tabelfunctie ContactAddressesByContactId,
  • tabelfunctie CompanyAddressesByContactId.

Zie voor beschikbaarheid ook Releasefrequentie Invantive Cloud.

Thanks, we wachten de release af.

Inmiddels is de kolom gevuld in UniversalSQL-editor. Via PowerBI krijg ik de volgende melding:

DataSource.Error: OData: The property ‘primary_address_line1’ does not exist on type ‘Invantive.Teamleader.V2.Companies@tlr’. Make sure to only use property names that are defined by the type or mark the type as open type.
Details:
DataSourceKind=OData
DataSourcePath=https://bridge-online.cloud/vrieling-adviesgroep-teamleader-focus-1/odata4/Teamleader.V2.Companies@tlr

Is daar een oplossing voor?

Wij hebben hetzelfde probleem. “The ‘primary_address_line1’ column does not exist in the rowset. Table: V2 - companies”. Wanneer wordt dit opgelost?

Bij mij is het inmiddels opgelost en werkt de kolom.

Deze fout blijft bij ons voorkomen, tijdens een refresh 30 minuten geleden. Graag een oplossing. Dank u!

Gelieve een van de volgende te gebruiken:

Het veld primary_address_line1 is hierdoor blijvend vervangen.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.