Bij verversen Power BI itgeneor609: An internal error occurred

Wij lopen tegen het volgende probleem aan:

"Er is een foutmelding gekomen bij het verversen van data in PowerBi, waar wij gebruik maken van de Exact Online - PowerBi connector. Wij weten niet waar dit vandaan komt. Kan U mij helpen?

Sales Order Lines_
OLE DB or ODBC error: [DataSource.Error] OData:
Invalid JSON. A comma character ‘,’ was expected in scope ‘Array’.
Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas…

Via de uitleg in het form DataSource.Error: OData: Invalid JSON. A comma character ',' was expected in scope 'Array'. Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas

heb ik geprobeerd de oorzaak te vinden.

Hier ben ik op de message error code itgeneor609 uitgekomen:

{“error”:{“code”:“itgeneor609”,“message”:“An internal error occurred. Please contact your supplier. (itgeneor609, 73da3a2d-0e33-4fb2-bc5d-19465482046c)”,“target”:null,“details”:[{“code”:“73da3a2d-0e33-4fb2-bc5d-19465482046c”,“target”:null,“message”:“Unique ID”}],“innererror”:null}}

Deze vond ik in de URL: https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4/ExactOnlineREST.Incremental.SalesOrderLinesV2Incremental@eol?$filter=DeliveryDate%20gt%202022-07-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&$select=Timestamp%2CDeliveryDate%2CDescription%2CDiscount%2CDivision%2CID%2CItem%2COrderID%2CQuantity

De volledige error uitleg heb ik beschikbaar maar kan ik niet toevoegen aan dit bestand.

Wat kunnen wij doen om de verversing goed te laten verlopen?

De tekst bij deze systeemfout itgeneor609 luidt:

The JSON with the incremental data of row 257,628 could not be mapped to a row of data.
Invalid JavaScript property identifier character: ". Path ‘[257627].Item’, line 1, position 199998774.

Deze tekst is te vinden bij het scherm “Systeemberichten”.

Blijkbaar lukt het niet om een waarde uit te lezen voor een tekst met positie rond 200.000.000 bij het ophalen van de 257628e rij.

Dit probleem is eenmaal eerder gerapporteerd i.c.m. Invantive Data Replicator op Exact Online: SalesInvoiceLinesIncremental sync draait niet (itgeneor609).

De oorzaak is helaas nog niet bekend. Additionele registraties zijn toegevoegd om analyse bij herhaling mogelijk te maken. De bestaande cache is geleegd voor deze gebruiker.

Advies is nogmaals de download te proberen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.