Itgeneor708: An internal error occurred. Please contact your supplier

Wanneer ik mijn rapport in Power BI wil herladen krijg ik volgende error:

DataSource.Error: OData:
Invalid JSON.
A comma character ‘,’ was expected in scope ‘Array’.
Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas

Als ik de stappen van volgend topic volg om de JSON in URL te tonen (DataSource.Error: OData: Invalid JSON. A comma character ',' was expected in scope 'Array'. Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas) ontvang ik volgende JSON:

{"error":{"code":"itgeneor708","message":"An internal error occurred. Please contact your supplier. (itgeneor708, d7a2a121-1cfb-446f-8d44-fa9286c9f41a)","target":null,"details":[{"code":"TraceIdentifier","target":null,"message":"0HMVB6IU16BAB:00000009"},{"code":"SessionId","target":null,"message":"user-bbbdfa53-9b51-4cdf-bd6f-82b9936b2ca5"},{"code":"ExceptionUid","target":null,"message":"d7a2a121-1cfb-446f-8d44-fa9286c9f41a"}],"innererror":null}}

Wat is de oorzaak van deze fout? Ik kan dit zelf niet opmaken uit de error message.

Gelieve nogmaals te proberen.

De foutcode itgeneor708 is afkomstig uit een geintegreerde controle die recent is toegevoegd (zie ItemsIncrementals Exact Online een divisie lijkt te ontbreken).

Op dit moment wordt bij het incidenteel optreden van deze foutcode de situatie hersteld. Onderwijl wordt geanalyseerd hoe dit probleem kan ontstaan en voorkomen worden.

Als alternatief kunt u ook de cache legen door op https://bridge-online.cloud rechtsboven in het menu te kiezen voor “Reset Cache”.