Contact NL gebruikers van Visma.net Financials

Meerdere gebruikers van Visma.net Financials draaien op Invantive Data Replicator voor de ontsluiting van de Visma net gegevens.

Omdat de Visma.net community nog klein is, is in overleg dit topic gemaakt. Mocht je direct contact willen met andere Visma.net gebruikers die ook de API’s gebruiken, reageer dan hier. Je kunt je contactgegevens veilig delen door eerst op de gebruikersnaam te klikken en dan de “Bericht” knop te gebruiken.

Hoi ik ben Martien Holtrop en werk bij Preadyz B.V.
Onze klanten zitten op dit moment vooral in het onderwijs.
Wij proberen het voeren van een administratie voor onze klanten het zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Indien je geïnteresseerd bent kijk dan op www.preadyz.nl.
Om onze klanten beter inzicht te kunnen geven in de hun organisatie slaan wij voor hen diverse gegevens op in ons datawarehouse.
Zaken die wij bijvoorbeeld in ons datawarehouse vastleggen zijn gegevens uit het financieel pakket en uit het personeel-/salarispakket.
Voor de financiën halen we benodigde data op uit Exact Online m.b.v. de Invantive Data Replicator.
De ontwikkelingen in de markt vereisen echter dat wij niet alleen vast willen blijven houden aan wat we al hebben, maar ook wat er op dit moment aan nieuwe ontwikkelingen zijn.
Een van de nieuwe ontwikkelingen is op dit moment Visma. Visma pretendeert het beste te bieden van wat er nu op de markt is.
Wij bieden onze klanten dan ook de mogelijkheid om over te stappen op de Visma software.
Dit betekent dat wij zowel Visma.net Financials als Talent (Visma HRM&Payroll) aan het verkennen zijn.
Om deze Visma data te ontsluiten willen wij ook de vertrouwde Invantive replicatie-oplossing gebruiken.
Voor wat betreft Financials lukt dit al aardig, maar voor wat betreft Talent is de intentie er wel, maar hebben we hier nog geen vat op.
Ik hoop op dit forum kennis uit te kunnen wisselen hoe we hier zo goed mogelijk gebruik van kunnen maken.

Visma net voor accountancyklanten.

Zelf ben ik bezig om via invantive cloud Visma.net te ontsluiten voor. Talent gebruiken wij zelf niet. Wie weet kunnen we elkaar verder helpen.