DataSource Error (itgenlic728)

DataSource.Error: OData: Aanvraag mislukt: De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout.
Details:
DataSourceKind=OData
DataSourcePath=https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4/ExactOnlineXML.XML.GLAccounts@eol
Url=https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4/ExactOnlineXML.XML.GLAccounts@eol

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de data kan uitlezen om rapportages te maken?

Welke melding staat in de Invantive Bridge Online monitoring bij deze aanvraag?

Ik zie twee lijnen met de term ‘‘systeemfout’’ bij monitoring:
/app/diagnostics/sessionios/api?filter=all
/app/diagnostics/logging/api

Is dat wat u zoekt?

Dat is zo te zien de monitoring van Invantive Cloud. Geeft de monitoring van Bridge Online (zie link in de vorige post) een foutmelding?

  • Het abonnement ‘SUBBOLFR’ van ‘Acme B.V.’ geeft geen toegang tot Exact Online abonnementen van accountants zoals ‘Acme bv’. Gebruik een ander abonnement of een ander contract dan ‘L12345’. (L12345).

Bedankt voor het opzoeken! De reden voor deze melding kan gevonden worden in het volgende artikel: Itgenlic728: The subscription plan 'SUBCMEA02' of '...' does not allow access to Exact Online subscriptions of accountants.

Wij hebben inderdaad een accountants abonnement bij Exact. Moet ik hiervoor iets aanpassen in Invantive of is het simpelweg niet mogelijk via jullie tool?

Het is zeker wel mogelijk om als accountant onze producten te gebruiken, maar niet in combinatie met de Free License. Er zal nagegaan worden wat in uw geval nodig is om de software te kunnen gebruiken. Een collega zal via mail of telefonisch contact opnemen.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.