Download van Intrastat dropdown-menu artikelen van Exact Online

image

In de artikelkaart staat een selectieveld voor de goederencode (ook wel “Intrastra Code” of “ItemStatisticalNumber” genoemd). Graag zou ik de lijst met mogelijke goederencodes en hun omschrijving naar Excel willen downloaden om ze vervolgens middels een import automatisch toe te voegen aan de artikelen in Exact Online.

Weet iemand hoe ik de lijst met codes uit Exact Online kan krijgen of in welke tabel ik ze kan vinden?

Voor zover bekend is er geen Exact Online-tabel met Intrastat-codes. Mogelijkerwijs biedt deze lijst van het CBS soelaas:

Ander alternatief is eenmalig de HTML uit te vlooien met de DevTools van Google Chrome. Hier kan mogelijk de systeembeheerder bij helpen.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.