Error bij Teamleader.V1Flat.ProjectsAll@tlr

Ik loop tegen een probleem aan bij het laden van Teamleader data. Bij de totstandbrenging van een OData-feed naar Teamleader.V1Flat.ProjectsAll@tlr krijg ik de foutmelding:

DataSource.Error: OData: Invalid JSON. A comma character ‘,’ was expected in scope ‘Array’. Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas.
Details: DataSourceKind=OData DataSourcePath=https://bridge-online.cloud/acme-teamleader/odata4/Teamleader.V1Flat.ProjectsAll@tlr.

Is dit een fout die door Teamleader tot stand is gekomen of kan ik hier zelf iets aan doen?

Voor prestatieverbetering beginnen Power BI en Invantive Cloud al gegevens uit te wisselen voordat alle gegevens verzameld zijn. Power BI ondersteunt echter geen foutmeldingen buiten de JSON-payload (out of band) en daarom worden regelmatig foutmeldingen gemaskeerd door deze wazige JSON-melding.

Advies is om eerst de daadwerkelijke foutmelding te achterhalen zoals beschreven op DataSource.Error: OData: Invalid JSON. A comma character ',' was expected in scope 'Array'. Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas.

Dank, ik heb de door jou genoemde post kunnen gebruiken om te achterhalen welke waarde in Teamleader een fout veroorzaakte. Ik heb dit aan kunnen passen in Teamleader en nu werkt de OData import zonder problemen.

1 like