Error in Azure Data Factory - TransactionLinesIncremental

Vannacht heeft onze Azure Data Factory één error gehad.
image
Dit is drie keer dezelfde Copy activity (1 originele run en 2 retry runs) die ervoor zorgt dat Incremental.TransactionLinesIncremental vanaf een bepaalde Modified date wordt ingeladen.

De vorige nacht kregen we in een andere pipeline dezelfde error.

Kunnen jullie toevallig achterhalen waarom het bij alle pogingen mis ging?

De volledige foutmelding:

Failure happened on 'Source' side. ErrorCode=ODataRequestTimeout,'Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Fail to get response from odata service in a expected time.,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,''Type=System.Threading.Tasks.TaskCanceledException,Message=A task was canceled.,Source=mscorlib,'

Helaas is de Azure Data Factory-foutmelding niet bruikbaar omdat de echte melding onderdrukt wordt.

Welke melding is zichtbaar in Invantive Bridge Online Monitoring?

Als ik in ‘Monitoring’ van Bridge-Online naar de tabel kijk, zie ik alleen 30 oktober in de Start- en Einde kolom.

In Sessie I/O’s kan ik maximaal terug scrollen naar 29 oktober. In Systeemberichten zie ik ook helaas geen regels terug over 26 oktober rond 02:00 uur 's nachts…

Is er een mogelijkheid om verder terug te kijken?

Invantive Bridge/App Online Monitoring kijkt maximaal 8 uur terug momenteel; sessie I/O’s is maximaal 24 uur en wordt elke nacht om 0:00 UTC gecomprimeerd.

Via Systeemberichten is het mogelijk om 4 dagen terug te kijken, en oude I/O’s op geaggregeerd niveau zijn te vinden onder “Diagnostiek” als " Maandelijkse Geaggregeerde Sessie-I/O’s".

Voor gebruikers zijn dit de beschikbaar ingangen en hun levensduur.

Mocht daarmee niet terug te vinden zijn, dan is advies om melding nogmaals op te wekken.

1 like

Vannacht loopt deze pipeline weer, dus we gaan de meldingen in de gaten houden morgenvroeg.

Dankjewel voor de tip! Ik kom hier morgen op terug.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.