Error itgenrst007 in Employmentcontracts op Gripp CRM

Deze ochtend kreeg ik een Power BI-refresh probleem op de Gripp tabel GrippCrm.DEFAULT.EmploymentContracts@grp. Dit dashboard draait al een lange tijd en dit probleem is nooit naar voren gekomen. De Invantive Bridge Online Monitoring geeft deze melding:

itgenrst007
De metadata van de kolommen ‘startdate_date’, …, ‘enddate_date’, … van tabel ‘’ geven aan dat null-waardes niet mogen voorkomen, maar er is een null-waarde in rij #636.
Zorg ervoor dat de nullable-eigenschap in de metagegevens overeenkomt met de waarden.

Hij geeft aan dat er een null-waarde is in rij 637, terwijl er maar 258 rijen in deze tabel zitten. Ik heb ook het dashboard geopend en hier zie ik dat de laatste rij de error geeft:

Hier zie ik de error op elke waarde in deze rij. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

De metadata van de dienstverbanden zou moeten zijn dat elk dienstverband een start- en einddatum zou moeten hebben.

Er staat echter in tenminste rij 637 een dienstverband dat hier niet aan voldoet.

De betrokken velden zullen in de volgende release optioneel gemaakt zijn. De volgende release zal beschikbaar komen zoals beschreven in Releasefrequentie Invantive Cloud.

Eventueel is het te overwegen om contact op te nemen met Gripp zelf om te vragen of dit een geldige situatie kan zijn.