Extra velden Easyflex fw_persoonsgegevens

in de specifieke tabel fw_persoonsgegevens ontbreekt een kolom fw_persoonsgegevens_flexwerkerstatusdatum.

Volgens de documentatie van Easyflex is deze wel aanwezig.

Kan deze worden toegevoegd?

Wat is de bron van deze documentatie?

Het lukt niet om het genoemde veld te vinden in https://soapguide.easyflex.net/.

ds_fw_persoonsgegevens - Web- en dataservice - Easyflex (atlassian.net)

Dank!

Advies is om contact op te nemen met Easyflex Support, en hun te verzoeken de technische documentatie (zogenaamde “wsdl”) te actualiseren voor dit veld en eventueel andere nieuwe velden.

Mocht dit doorgevoerd zijn, dan horen we dat graag.

De Easyflex-driver is gebaseerd op een kopie van de wsdl en de tabellenlijst wordt automatisch samengesteld zodra de kopie bijgewerkt is.

Meer informatie over dynamische datamodellen is te vinden in Dynamische datamodellen: hoe omgaan met doorlopend nieuwe tabellen en kolommen.

Ik heb reactie gekregen het blijkt dat deze informatie in een andere tabel is te vinden, maar die geeft bij Invantive een foutmelding:

Ik heb even de WSDL gecontroleerd van ds_fw_persoonsgegevens maar ik krijg hierin het gewenste veld (fw_persoonsgegevens_flexwerkerstatusdatum) mee. Mijn gevoel zegt dat er verwarring is ontstaan over twee calls van ons die op elkaar lijken: ds_fw_persoonsgegevens en ds_fw_persoonsgegevens_all. De eerste call kun je alleen maar opvragen voor een specifieke flexwerker. Met de tweede kun je gegevens van veel flexwerkers tegelijkertijd opvragen. Het gewenste veld zit echter alleen maar in de eerste call.

Welke melding treedt op?

itgenefx023: Request niet g…
…parameterwaarde niet geldig voor requst) registratienummer of dossiernummer registratienummer of dossiernummer.

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Andere vraag over easyflex

Bij welke tabelnaam cq. URL hoort deze melding?

Ik had de opmerkingen bij elkaar geplaatst omdat Easyflex een alternatief heeft voorgesteld met memo velden. Maar het klinkt nog niet zo logisch om die memo velden op te halen.

Tabelnaam is wm_memo.

De tabel wm_memo is niet bekend in Easyflex.

Is het mogelijk om de query bij de itgenefx023 melding toe te voegen?

Vooralsnog staat de vraag intern uit bij Easyflex. Indien mogelijk wordt het veld flexwerkerstatusdatum toegevoegd aan de API. Dit wordt dan toegevoegd aan service ds_fw_persoonsgegevens_all.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.